موفق از انتخاب پاورگارد دوكاره, پيروز از خريد پاورگارد دوكاره, ارسال سرعتي پاورگارد دوكاره

خريد خرد مندانه و عاقلانه و بي دغدغه و بي ترس و بي نگراني و دقيق و به ياد ماندني و فراموش نكردني و بي زحمت و دوست داشتني و اگاهانه و با درايت و دلخواه و دلربا و بي دلشوره و بي دلواپسي و بي رابطه و با رضا مندي و با خرسندي و رسمي و اتفاقي و ناگهاني و اختصاصي و كم مانند و بي مانند و در اسرع وقت و ايده ال و دلچسب و برازنده و بي درد سر و بي مثال و بي همانند و بي مانند و بي واسطه و بي ترديد و ديدني و جانانه و شايسته و خوشايند و تماشايي و با دكمه پستي پاور بانك دستبندي فندك دار و اطمينان خاطر بيشتر از فروشگاه و جنس و دريافت و تحويل و ارسال و سفارش و قيمت و خريد و پخش فوري و استفاده راحت و طراحي و محصول و پشتيباني و گارانتي پاور بانك دستبندي فندك دار و دريافت سريع و اسان و فوري و تضميني و راحت و پستي و در درب منزل و در محل كار و ويژه و مطمئن و حضوري و استثنايي و منحصر پاور بانك دستبندي فندك دار

موفق از انتخاب پاورگارد دوكاره, پيروز از خريد پاورگارد دوكاره, ارسال سرعتي پاورگارد دوكاره

۹ بازديد
پاورگارد دوكاره قاب محافظ موبايل آيفون
براي خريد پس از كليك روي دكمه خريد كالا و تكميل فرم سفارش ، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد ، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
قيمت : 65,000  تومان
خريد پستي
پاوربانك طرح گارد موبايل

هم يك محافظ موبايل بسيار مقاوم و شيك و هم شارژر همراه پاوربانك

مخصوص گوشي هاي آيفون 5 و آيفون 6

با ظرفيت 3200 ميلي آمپر

داراي استند نگهدارنده موبايل

در دو رنگ مشكي و سفيد

محصولي فوق العاده كاربردي

قيمت : 65000 تومان


گاهي اوقات باتري خود گوشي به حد كافي جوابگوي مكالمه يا پيامك هاي اضطراري يا فعاليت در شبكه هاي اجتماعي و بازي نيست و در مسافرت ها و زمانهايي كه دسترسي طولاني به پريز برق نداريد مجبوريد زمان استفاده از گوشي را كوتاه كنيد. همچنين حمل پاور بانك هاي معمولي نيز دشوار و جاگير مي باشد.



اين محصول دقيقا براي همين كار طراحي شده است. پاوربانكي كه به عنوان يك گارد موبايل بسيار مقاوم و شيك طراحي شده است. كافيست گوشي خود را درون آن قرار دهيد تا محافظ هميشگي موبايل شما باشد و از هر ضربه اي كه به گوشي شما وارد مي شود جلوگيري كند و همچنين در مواقع اضطراري كافيست دكمه مخصوص آن را فشار دهيد تا شارژ موبايل شما را تامين كند. اين پاوربانك داراي ظرفيت 3200 ميلي آمپر بوده و قادر است موبايل شما را به طور كامل از 0 تا 100% شارژ كند.


از ديگر ويژگي هاي بارز اين محصول قابليت استند شدن آن مي باشد و مي توانيد از آن به عنوان يك پايه نگهدرانده موبايل استفاده كنيد. پاوربانك طرح گارد موبايل در دو رنگ مشكي و سفيد براي گوشي هاي آيفون 6/6S و آيفون هاي سري 5 شامل 5/5S/5C عرضه شده است كه هنگام تمكيل فرم سفارش مي توانيد مدل و رنگ مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

قيمت : 65000 تومان


ويژگي هاي پاوربانك طرح گارد موبايل:
- باطري ليتيوم پوليمري با ظرفيت 3200 ميلي آمپر بر ساعت
- باريك و در اندازه اي متناسب
- سبك با حمل راحت
- نصب و جدا كردن آسان
- قوي در محافظت از ضربات
- متريال و جنس : پلاستيك PC با استاندارد جهاني و ايمن و قابل اعتماد بدون مواد سمي و حساسيت زا
- داراي مدار محافظت از شارژ بيش از حد و اتصال كوتاه
- داراي چراغ LED نشانگر وضعيت
- داراي دكمه on/off
- داراي پايه استند نگهدارنده
- در 2 رنگ مشكي و سفيد



مشخصات محصول براي آيفون 6 و 6S:
- ظرفيت: 3200 mAh
- ورودي: 5 ولت ، 0.8 ‌آمپر
- خروجي: 5 ولت ،1 ‌آمپر
- وزن: 142gr
- سايز: 148x69x17mm


مشخصات محصول براي آيفون 5/5S/5C:
- ظرفيت: 2200mAh
- ورودي: 5 ولت ، 0.5 ‌آمپر
- خروجي: 5 ولت ،0.5 ‌آمپر
- وزن: 103gr
- سايز: 136x61x18mm







روش خريد: براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

قيمت : 65000 تومان

تماس:09904577358

04152236451

اقازاده



قيمت : 65,000  تومان
خريد پستي
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.